- Клас зносостійкості. Весь ламінат проходить цілий список випробувань, після яких йому присвоюють певний клас відповідно до європейських норм. Отож, від класу залежить, як довго і якісно служитиме вам ламінат при певному навантаженні. Відповідно, цей показник дуже вагомий в ціноутворенні. Зараз виготовляють ламінат 31,32,33 і 34 класів. Раніше на ринку були представлені ще варіанти 21, 22, 23 класів, але зараз більшість фірм фактично зняли їх з виробництва через неконкурентну якість та невеликий попит.
- Бренд, популярність виробника. Цілком передбачливо, що на ціну ламінату впливає й те, наскільки відома фірма його виготовляє. Спершу можна подумати: «Навіщо переплачувати за бренд?» Але з іншої сторони, лише ті компанії, що пропонують якісний товар, здобувають довготривалу популярність, яку однією рекламою не здобути.
- Тип з’єднання ламінованих панелей. Це ще один вагомий фактор, від якого залежить і ціна, і швидкість та простота монтажу. Буває «замковий» та «клейовий» ламінат. Перший вважається кращим, а відтак і дорожчим, адже його легше монтувати, до того ж при потребі буде можливість розібрати знову. Він також має кілька видів в залежності від виду замка.
- Дизайн. Ламінат здатен імітувати поверхню різних матеріалів, але найчастіше завдання виробника – створити ілюзію дерев’яної підлоги. Для цього можуть використовувати не лише малюнок, а й рельєф. Усе це, звісно ж, впливає на його вартість.
- Особливі властивості. Деякі колекції ламінованої підлоги володіють особливими характеристиками – волого- та водостійкістю. Відповідна ціна їхня більша від вартості звичайного ламінату.
- Товщина панелі. Від цієї характеристики залежить, наскільки стійкою є поверхня до ударів, вм’ятин, який в неї рівень теплоізоляції та звукопоглинання. Чим товстіша панель, тим краще, але для домівки необов’язково обирати ламінат з найбільшою товщиною панелей, достатньо буде й 7-8 мм.
- Розмір панелей. Ще один критерій, який визначає ціну. Ламіновані панелі можуть вирізнятись шириною та довжиною, існує навіть ламінат, панелі якого такого ж розміру, як плитка.
Звісно, що на ціну впливає чимало другорядних факторів, але перелічені вище – належать до найголовніших.